top of page
  • Writer's pictureTCD

O zi obișnuită

Și când toate astea se vor termina, tânjesc după o zi obișnuită.


Nici măcar una din aia specială din care știi că ai numa’ vreo 10 în toată viața.


O zi banală. Când e liniște în casă. Ai tăi dorm după prânz și tu iți termini cafeaua începută de dimineață zâmbind știindu-i bine. Ai vrea să deschizi ușa să-i vezi, da’ nu te-nduri să îi trezești.


O zi de miercuri, în care să mergi de dimineață la brutărie să-ți iei pâine artizanală și croissante, fără să te crispezi dacă auzi pe cineva strănutând în rând; după prânz, la piață să cumperi leurdă și flori proaspete, și mai vezi tu ce mai găsești; iar seara la plimbare pe stradă, orice stradă, să numeri copacii și scările de bloc.


Vor veni și zilele alea banale. Și vor fi cu atât mai frumoase în obișnuința lor, știind tot ce-am viețuit lunile astea.

66 views0 comments

Recent Posts

See All

Ne-răbdare

În ultimele 7 zile, am început 4 cărți, 3 filme și zeci de articole. Netflix mă tot ațâță cu titluri care zice el că mi s-ar potrivi în procent de 98% (!). Prietenele îmi trimit invitații virtuale căt

bottom of page